Huawei Ascend Y300 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Ascend Y300 4 GB / zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Bossie1111 17-09-2015

+ accu
+ niks meer

- traag
- apps sluiten vanzelf
- weinig GB
- mobiele gegevens werken maar half
- weinig opties
- toetsenbord zonder smiley's
- je krijgt hem niet kappot
- ...

elisemouton1 18-07-2015

Ik kom van een Iphone 4. Deze werd enorm traag(hiermee bedoel ik weldegelijk heel traag) dus heb ik me een Huawei gekocht, maar slechte keuze, ik dacht hiermee geholpen te zijn.Ik vind hem heel traag en niet gebruiksvriendelijk. Soms meer dan 20-30 seconden vastlopen na duwen op een knop, surft ook niet snel. Camera kwaliteit is zeer slecht, en design ook niet moeders mooist. Ik raad niemand dit toestel aan. En ik ga snel terug naar Iphone.

Jansen000 08-01-2014

De prijs voor de Huawei is zeer redelijk voor de kwaliteit, vooral als je rekening houdt met een cashback van 20 euro. Helaas de 20 euro is een worst die je bij de koop van het toestel wordt voorgehouden. Ik heb bij de importeur Huawei geklaagd dat ik mijn 20 euro (cashback bij de aankoop van toestel Y300) na 10 weken niet heb ontvangen. Huawei antwoordt dat al mijn gegevens korrekt in het systeem staan en dat het geld zal worden betaald. Helaas na 10 weken nog geen geld gekregen. Niet meer meedoen met een cashback aktie van Huawei is mijn advies. De firma is waarschijnlijk niet betrouwbaar en op grond van dit feit denk ik dat de technische service ook te wensen overlaat.

jamoel 11-03-2014

In december 2013 alle gevraagde gegevens inzake cashback opgestuurd.Maand later beweerd Huawei dat ze niets ontvangen hebben. Nogmaals alles opgestuurd waarna er een kinderachtig spelletje ontstaat met steeds meer vragen om scans, nummers, foto,s van i mei nummers enz.. Ik heb de strijd opgegeven en adviseer dus zeker geen Huawei te kopen want dergelijke praktijken zullen zich op op andere vlakken in deze firma openbaren.

dirkje1961 07-02-2014

Gewoon insinuaties. Klopt niks van. Ik heb vorig jaar een Huawei Y300 gekocht. Het duurde behoorlijk langer dan 10 weken voor dat ik 20 euro op mijn rekening kreeg gestort. Maar heb gemaild en 2 x een nette mail terug gereken dat de actie zo goed liep dat ze niet op tijd de 20 euro terug konden storten. Maar alles is netjes afgehandeld hoor. Ik zou zeggen niet zo bang zijn. En niet oordelen voor dat je informatie hebt ingewonnen. Wat U doet is n.l. vooroordelen. Ik vind het een hele goede smarthphone voor dat geld. Dus kopen, voor de prijs hoef je het niet te laten!!!

Pelagatti 06-02-2014

Ruim 4 maanden na dato heb ik toch eindelijk wel mijn 20 EURO cashback gekregen. Heb tussendoor (in december) wel een keer gemaild en toen kreeg ik bericht terug dat ik deze binnen 2 weken zou ontvangen. Uiteindelijk dus pas flink later ontvangen. Heb het idee dat ze niet alle cashbacks aan iedereen uitkeren...dit gebeurt vaker bij bedrijven in het geval van creditering. Je moet dan zelf initiatief tonen en dan krijg je uiteindelijk ooit wel eens een keer. Fijne service ;)

trebreh 09-01-2014

goed dat ik dat nu lees, wilde een huawei toestel gaan kopen voor mijn vrouw maar ga nu maar voor een betrouwbaarder merk.